Snart är julen här :D Gud vad tiden går snabbt fram, jag har bott nu här i skåne i 4 månader och i min lägenhet i 2 månader. Ja det säger jag då tiden bara flyger fram. Inte så lång tid till konserten nu den 13 december, längtar till det ska bli skitkul. Sen den 20 december kommer min pappa hit ner för att fira Jul med mig, Camilla och Andreas :) Längtar jätte mycket, ska bli hur kul som helst att få träffa pappa. Jag har inte träffat honom sen den 15 juli och det var ett tag sen.
Jag och min pappa på midsommar :)
 
Nu idag är det 23 dagar kvar till JUL :D Ännu en sak som jag ser så fram emot och förhoppningsvis så har det snöat lite till dess också :) Det blir en mysigare känsla då också :) Föresten är det någon av er som ska se årets julkalender. Det är en ny version av Mysteriet på Greveholm- Grevens återkomst. Jag funderar seriöst på att se det, dels för att då har jag något att se fram emot att se under dagarna med tanke på att jag bara har tre kanaler. Fyran, ettan och tvåan, inte mycket men nu har jag nog nå att se fram emot att se under december :) Inte för att jag tror att den här kommer vara lika bra som Mysteriet på Greveholm som man såg när man var liten. Återstår att se!
 
Det är ju även dags att börja med julpyntet, vilket julpynt skulle jag då vilja säga. Jag har ju inge julpynt men det får jag se till att köpa. Tänkte mig en julstake, en liten julgran och även några små tomtar så att det blir lite julstämmning :) För jag vet när jag väl kommer att julpynta då kommer även julmusiken på och då kommer jag att känna den härliga julstämningen jag får varje år jag julpyntar.
 
 
Ja vad händer nu då, ja jag tänkte ta mig en öl kanske och äta något är lite hungrig sen blir det nog att gå sova. Jag måste ju vara pigg om jag ska orka se julkalendern där vi kvart i nio på morgonen.
Så jag säger Arrivederci
 vi ses i nästa inlägg!

Kommentera

Publiceras ej