Hej alla där ute, det var ett tag jag uppdaterade innanför dessa bloggväggar. Jag det som har hänt som jag måste få dela med mig av och det är nämligen veckan under sweden rock. Den var helt otrolig, fick uppleva stora band som spelade och många trevliga människor omkring mig. Vilket har skapat en helt ny bild för mig och får mig att börja inse att jag är en del av rocknroll gruppen i samhället. En av de mest epic framträdanden för mig som jag fick se var twisted sister. Jag visste vilka de var men jag har inte varit så insatt i deras musik men efter ha sett dem live, det var fan magi. Har speciellt fastnat för låten ovan, den är en låt utöver alla andra låtar som finns. Jag kommer berätta mer om sweden rock veckan längre fram, var tvungen att få dela med mig av detta.
 
Peace and rocknroll :D
I'm out!
I'amafunnything

Kommentera

Publiceras ej